Oogontspanningstraject: in drie weken tijd naar rust in je ogen en lust in je leven

                         Hoe je door een paar simpele dagelijkse oefeningen beter gaat zien, rustig wordt in je ogen en hoofd, dieper gaat slapen, en je levenslust terugkrijgt.


Wil jij antwoord geven op deze viif vragen:

*Heb je droge, jeukende of vermoeide ogen?

*Kost het kijken je vaak moeite en ga je dan fronsen of ‘knijpen’?

*Heb je regelmatig last van hoofdpijn of een drukkend gevoel in je hoofd?

*Slaap je slecht?

*Zie je wazig zonder bril?


Als jij twee of meer van deze vragen met “ja” beantwoordt, dan is de kans groot dat je oogklachten hebt. Dat wil zeggen dat je ogen niet op de normale, gezonde manier functioneren. Je bent er waarschijnlijk wel aan gewend geraakt en hebt zo je manieren gevonden om ermee om te gaan (steeds sterkere glazen in je bril, andere lenzen proberen, oogdruppels gebruiken, nadenken over een laserbehandeling) maar eigenlijk heb je gewoon een heel vervelend probleem. Oogklachten kunnen je plezier in het leven behoorlijk vergallen.

De dag dat mijn man met de auto over mijn bril reed

Tien jaar geleden zat ik er helemaal doorheen. Na de geboorte van mijn derde kind was ik in een burn-out terechtgekomen. Ik sliep bijna niet, lag nachten te malen en had veel hoofdpijn. Iedere ochtend als het tijd was om op te staan dacht ik: “Hoe kom ik deze dag door? Was het alvast maar avond, dan mag ik weer naar bed…” Eigenlijk had ik helemaal niet zo’n zin meer in het leven. 


Op een dag gingen we kamperen. Toen we een plekje zochten op de camping, ging ik heel even op de grond zitten en legde mijn bril naast me in het gras. Mijn man riep dat ik opzij moest, want dat hij de auto wilde wegzetten. Voor ik er erg in had reed hij achteruit….finaal over mijn bril! Helemaal aan gruzelementen. Ik kon wel janken. En dat deed ik ook.


Zo snel kwam ik op ons vakantieadres niet aan een nieuwe bril, dus moest ik het een paar dagen zonder doen. Even was ik in paniek, maar toen gebeurde er iets opmerkelijks. Ik zag natuurlijk wazig, maar bespeurde ook een gevoel van opluchting bij mezelf. Niet meer die pootjes die achter mijn oren drukten. Geen vieze glazen meer die ik steeds moest schoonpoetsen. En ik had opeens veel minder last van hoofdpijn. Ik wilde eigenlijk al een hele tijd van die bril af, had zelfs al op het punt gestaan om mijn ogen te laten laseren maar las daar teveel negatieve verhalen over. 


Ik dacht opeens terug aan een boekje dat ik ooit eens gelezen had. Daarin stonden oefeningen om je ogen te ontspannen en er stond ook dat je daardoor zelfs weer kon leren zien zonder bril, op natuurlijke wijze. Ik werd nieuwgierig.


Na de vakantie besloot ik het uit te proberen en ik vond op internet een oogontspannings-cursus. Ik zal de eerste les nooit vergeten. Het was op een avond, we deden een paar oefeningen waarbij we de ogen diep ontspanden. Toen ik thuiskwam ging ik zoals gewoonlijk naar bed en….sliep voor het eerst in tijden de hele nacht als een blok! Mijn man is er wel vier keer uit geweest om huilende kinderen te troosten. Ik had absoluut niets gehoord.


Oefningen die positief inwerken op je ogen, je hoofd, je slaap

In de weken erna volgde ik de ooglessen en deed ik de oefeningen ook thuis. Een nieuwe bril ging ik niet meer halen. De resultaten waren verbluffend. Ik sliep weer normaal, had geen last meer van hoofdpijn en geen gespannen gevoel meer in mijn hoofd. En als klap op de vuurpijl begon ik op sommige momenten te merken dat mijn zicht even helemaal scherp was, zonder bril. 


Voor mij was het een openbaring. Te ontdekken dat je je ogen zo diep kunt leren ontspannen dat ze vanzelf hun werk weer goed gaan doen. Dat er oefeningen zijn die krachtig en positief inwerken op je slaap, je hoofd, je algehele gevoel van welbevinden. Dat allerlei vervelende klachten zoals droge ogen, jeukende of vermoeide ogen kunnen verdwijnen door oefeningen die ook nog eens heel fijn en ontspannend zijn om te doen. Het liet me niet meer los, ik vond dat iedereen moest weten dat dit bestond. Zo kwam het dat ik mezelf ging scholen en uiteindelijk VolZicht oprichtte. 


Ervaar zelf hoe de ogen kunnen ontspannen met deze  simpele oefening

Staren en turen geeft veel spanning aan de ogen. Dat is nu net wat we doen als we achter de computer zitten. Wat direct rust geeft in jouw ogen is deze korte oefening: Sluit even je ogen, laat ze diep in de oogkassen wegzakken (als je dit tegen jezelf zegt, gebeurt het al). Open rustig je ogen en draai je hoofd een minuut lang rustig alle kanten op, je ogen verspringen van object naar object en blijven niet langer dan een seconde naar het object kijken. Sluit daarna weer jouw ogen en voel de rust. 

Veel van mijn klanten dragen hun bril 75% minder dan voorheen

Mijn naam is Karin Hogenboom en ik help sinds 2010 mensen met oogklachten. Toen oogontspanning op mijn pad kwam, kon ik niet voor mogelijk houden dat dit kon. Ik ben me er stap voor stap verder in gaan verdiepen. En zo ondekte ik wat onze ogen nodig hebben om weer gezond te worden. Zodat ze met plezier hun werk kunnen doen, namelijk goed zien.  


Wat ik geleerd heb, heb ik ook overgedragen aan anderen. En ik word blij van hun resultaten. Veel van mijn klanten zijn veel minder afhankelijk geworden van hun bril/lenzen. Ze dragen hem 75% minder dan voorheen en ze gebruiken een zwakkere bril. Hun ogen voelen niet meer gespannen, waardoor ze zich ook veel prettiger voelen in hun lichaam en geest. Hun zicht verbetert, een aantal klanten hebben weer zicht terug gekregen waar dit was verdwenen. 


Inmiddels heb ik meer dan duizend mensen geholpen met hun oogklachten. Samen met mij hebben ze ontdekt dat oogontspanning geen luxe is, maar pure noodzaak. Tenminste… als je je hele leven goed wilt blijven zien, met gezonde ogen. 

Wat is het Oogontspanningstraject precies?

Binnen het kader van VolZicht heb ik workshops en programma’s ontwikkeld aan die erop gericht zijn ogen weer gezond te maken. Mensen die deze trainingen volgen en er oprecht mee aan de slag gaan merken bijzondere verbeteringen op, de een al heel snel, de ander na een paar weken, soms na een aantal maanden. 


Mensen ervaren een weldadige rust in hun ogen en hoofd en gaan beter slapen. Ze krijgen er stap voor stap vertrouwen in dat ze hun bril eigenlijk helemaal niet nodig hebben, want ze gaan beter zien: veel meer kleur, diepte en contrast dan ze ooit zagen mét bril. Oogklachten verminderen of verdwijnen. Deze trajecten zijn steeds een combinatie van oogontspanningsoefeningen, voedings- en leefwijzeadviezen en coaching.


Het Oogontspanningstraject is een nieuw, kortlopend programma dat drie weken duurt. Het doel is om jou in korte tijd goed te laten ervaren wat er gebeurt als je je ogen leert ontspannen. Als je oprecht met dit traject aan de slag gaat, zul je in drie weken tijd ervaren dat de oefeningen een positief effect hebben op je ogen, je hoofd, je slaap en je levenslust!

Wat levert het oogontspanningstraject je op?

*Je leert je ogen helemaal te ontspannen, waardoor ze heerlijk rustig gaan aanvoelen

*Je gaat helderder zien

*Er ontstaat ruimte in je blikveld

*Je gaat meer kleur, diepte en contrast zien

*Je zult je rustiger gaan voelen, tijdens en nog lang na het doen van de oefeningen

*Je merkt dat je 's avonds beter inslaapt

*Je merkt dat je ’s nachts dieper slaapt

*En ’s ochtends uitgerust wakker wordt

*Je oogklachten verminderen

*Je hoofdpijnklachten verminderen

*Je voelt je lekkerder in je vel

*Je geniet veel meer van het zien 

*Je wordt minder afhankelijk van de bril

*Je gaat je gelukkiger voelen

*Je ervaart minder stress in je leven

*Je kunt veel beter omgaan met stress

*De ontspanning werkt diep door: in lichaam en geest

*Je ervaart meer plezier in het leven

*Je kunt je beter focussen

*Je kunt beter omgaan met problemen in het leven

*De hectiek van alle dag heeft minder invloed op je

*Je bent in betere verbinding met jezelf

*Je ervaart meer wat jij nodig hebt om plezierig te leven

*Je ogen worden gezonder

*Je lichaam wordt gezonder

*Je ervaart dat ontspannen van de ogen een weldaad is voor je hele systeem

*Je gaat beter zien in het donker

*Je wordt minder gevoelig voor het zonlicht

Wat is de inhoud van het  Oogontspanningstraject?

Gedurende 3 weken ga je elke dag je ogen op zeer diepgaande wijze ontspannen. Dit doe je met behulp van:


  • De “OOO”: Ontspannen Ogen Oefeningen

Je ontvangt een audiobestand met 4 verschillende oefeningen. Tijdens het luisteren naar de audio laat ik je precies voelen hoe jij je ogen heel diep kunt ontspannen. De oefeningen werken DIRECT. Je zult snel beter gaat zien, beter gaat slapen en je prettiger gaat voelen in je lijf.


  • Instructievideo’s “Zwaaien”

Zwaaioefeningen bieden weer op een andere manier de juiste ontspanning. Deze oefeningen helpen om rustig in je hoofd te worden, om makkelijker in slaap te vallen en om beter te gaan zien. "Zwaaien" is echt een Superoefening! In het Oogontspanningstraject ga je met 3 verschillende zwaaioefeningen aan de slag. Ze worden je uitgelegd in 3 korte video’s. Na het zien van de video kun je de oefening meteen zelf doen.


  • Begeleiding

Om resultaten te bereiken is het natuurlijk belangrijk dat je de oefeningen ook echt dagelijks gaat doen. Ik ben jouw stok achter de deur en ondersteun je in dit proces 3 weken lang via de mail. 


Voor wie is dit traject geschikt?

Dit traject is bedoeld voor mensen die snel een verbetering willen in de conditie van hun ogen en die daar dagelijks tijd in willen steken. Het maakt niets uit welke klachten er spelen en hoe ernstig deze klachten zijn. Je leert je ogen diepgaand te ontspannen: dat is altijd heilzaam! Het enige wat ik van je vraag is de oefeningen ook echt te doen. Dan zul je zeker resultaat behalen. 

Voor wie is het oogontspanningstraject niet bedoeld

Het Oogontspanningstraject is niet geschikt voor jou als je een kant-en-klare oplossing wilt waarbij je in één klap van al je oogproblemen af bent. Het gaat hier niet om een quick fix-oplossing. Het vraagt oefening en aandacht van jouw kant om verandering aan te brengen in de conditie van jouw ogen. De vooruitgang gaat stapsgewijs en niemand kan voorzien hoe jouw traject precies zal verlopen. Als je zonder veel moeite te doen meteen alle problemen wilt oplossen, dan kun je beter niet aan dit traject beginnen.

Voor wie is het oogontspanningstraject wel bedoeld

Dit traject is bedoeld voor mensen die een verbetering willen in de conditie van hun ogen en die daar dagelijks tijd in willen investeren. Het maakt niet uit welke klachten er precies spelen en hoe ernstig deze klachten zijn. Het maakt niet uit of je nu wel of geen bril hebt. Je leert je ogen diepgaand te ontspannen en dat ga je voelen! Het enige wat ik van je vraag is de oefeningen die ik je aanbied ook echt te doen. Dan zul je merken dat na drie weken je kijk op de wereld letterlijk is veranderd, dat je ogen veel rustiger aanvoelen, dat die frons tussen je wenkbrauwen verdwenen is. En niet in de laatste plaats: dat je je weer opgewekt en levenslustig begint te voelen.

Start nu met het Oogontspanningstraject en ontvang:

  • Een audiobestand met  de 4 elementaire “Ontspannen Ogen Oefeningen” t.w.v. €37,- 
  • Video-instructies bij drie verschillende "Zwaaioefeningen" t.w.v. €27,-
  • 3 weken lang begeleiding via de mail €33,-

Totale waarde €97,-! 

Dit traject is vergelijkbaar met het volgen van een yogales iedere dag waarin oefeningen voor de ogen zijn opgenomen. Dit zou je al gauw €210,- kosten voor 21 lessen. Twee gezichtsmassages die tijdelijke ontspanning geven aan de ogen kosten je zeker €97,-.  Omdat ik weet dat dit traject zo heilzaam voor je zal zijn en ik je echt de kans wil geven hiermee aan de slag te gaan bied ik je het traject tijdelijk aan voor €67,-! Let op, dit aanbod geldt t/m 10 oktober.


T/m 10 oktober kun je meedoen voor  €67,-!

00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

Vragen staat vrij...

Heb je nog vragen? Stel ze! Ik houd van vragen en ik heb een heleboel antwoorden. Je staat op het punt een belangrijke beslissing te nemen en serieus te beginnen met iets heel nieuws. Ik wil dat jij de beslissing neemt die bij jou past. Daarom heb ik de meest gestelde vragen hieronder beantwoord. Hopelijk zit het antwoord op jouw vraag erbij.


*Hoe lang is het Oogontspanningstraject beschikbaar?

Het Oogontspanningstraject loopt 3 weken. Na deze 3 weken blijf je via jouw account de beschikbaarheid houden over het hele Oogontspanningspakket.


Wat is de tijdsinvestering die van me gevraagd wordt?

3 weken lang besteed je iedere dag 2 keer 20 minuten aan de oefeningen. Als gevolg daarvan zullen jouw oogklachten verminderen en verdwijnen. De oefeningen voer je uit vlak na het opstaan en vlak voor het slapengaan.


Hoe krijg ik toegang tot het pakket?

Na betaling ontvang je een email. In deze email vind je de link naar jouw eigen account bij de “Volzicht Academie”, en je inloggegevens. Daarna ga je van start.

Schrijf je je vóór 11 oktober 2017 in voor het Oogontspanningstraject en ontvang ook nog eens de volgende bonussen:

Bonus 1 - Speciale Oogmeditatie

Als speciale bonus ontvang je een extra audiobestand met een Oogmeditatie-oefening. Een hele bijzondere oefening die je helpt een dieper inzicht te krijgen in de oorzaak van jouw oogklachten.

Bonus 2- E book Moeiteloos Kijken Zonder Bril of Lenzen

In dit ebook vertel ik je meer over mijn eigen ontdekkingstocht naar ontspannen ogen en goed zicht. Wat heeft mij allemaal geholpen om spanningen in mijn ogen los te laten? Lees over de pieken en dalen die ik heb meegemaakt, de oefeningen die mij verder hebben geholpen. Dit boek zal een feest der herkenning zijn. Lees het en leer van mijn zoektocht! Zo zul je sneller de juiste route vinden naar het herstel van jouw ogen en zicht.


Bonus 3- Handboek Moeiteloos Kijken Zonder Bril of Lenzen

Dit handboek bied je een vervolg op het traject van 3 weken. In het boek worden nog meer oefeningen beschreven die helpen om te ontspannen en goed te gaan zien. Het helpt je om de oefeningen en tips nog beter in het dagelijkse leven toe te passen. Daarnaast bevat het handboek een Stappenplan dat je heel gericht helpt bij het afbouwen van je bril. Ook ontvang je er een lijst bij met vragen die je bewust maken van hoe je zicht aan het veranderen is.


Wat anderen zeggen over het boek:

Veel goede tips en inzichten 

“Ik heb je boek bijna uit, erg leuk geschreven! Ik vond het vooral ook goed in elkaar zitten, een goed ritme, goede opbouw. Veel goede tips en inzichten. Ik ben nu elke avond gaan palmeren en sindsdien val ik veel gemakkelijker in slaap! Het werkt echt, want ik had nog steeds moeite met inslapen, maar dat is nu weg! Heerlijk. Dat zoiets “simpels” zoveel invloed kan hebben.”

Reina Hilarides

 Inmiddels heb ik 1,5 jaar geen bril meer

“Ik ben enthousiast je boek gaan lezen. Ik vind het heel prettig leesbaar en toegankelijk voor veel mensen. Ik herken dat je bril verliezen een ommekeer kan betekenen. Inmiddels heb ik 1,5 jaar geen bril meer en dat bevalt me goed. Alleen al door het lezen van dit boek reageren mijn ogen sterk en gaan ze beter zien.”


Dianne Bosch

100% tevredenheidsgarantie!

Ik garandeer je dat jouw ogen ontspannen en prettiger aan gaan voelen als je met de oefeningen aan de slag gaat. Als je met de oefeningen aan de slag gaat en binnen 14 dagen hier helemaal geen verandering in bemerkt, neem dan contact met ons op. Ik heb een niet-goed-geld-teruggarantie. Mocht het niet hebben gewerkt, dan stort ik het geld terug op je rekening. Maar liever nog kijk ik met je wat jouw ogen dan nodig hebben om wel resultaat te bereiken. 

Blijf je aanrommelen? Of bevrijd je jezelf?

Aan het begin stelde ik je vijf vragen. Tenminste twee daarvan heb je met “ja” beantwoord en dat betekent dat je last hebt van oogklachten. Je hebt je wel aangepast aan je ongemakken en hebt je manieren gevonden om ermee om te gaan, maar echt helpen doet het niet. Dus blijf je aanrommelen met pijnlijke of vermoeide ogen, met hoofdpijnklachten, met slecht zicht, houd je last van slaapproblemen en voel je de negatieve effecten op je dagelijks functioneren. Je bent natuurlijk helemaal vrij om op deze manier door te gaan.
De andere optie is: neem nu het besluit dat je het anders gaat doen. Dat je de verantwoordelijkheid neemt en jezelf gaat bevrijden van je oogklachten en alle problemen die ermee samenhangen. Schrijf je hieronder in voor het drie weken durend Oogontpanningstraject. Geef jezelf de kans te ervaren dat het werkt. Je kunt pas weten hoe het is om de rust in je ogen te voelen, en de weldadige ruimte in je hoofd, als je de oefeningen ook echt DOET. Je kunt pas merken dat je opeens veel beter gaat slapen en je lekker uitgerust en opgewekt voelt, als je echt iedere dag even tijd maakt voor jezelf. Klik op de bestelknop en krijg toegang tot het traject. Ik wens je ontzettend veel succes!!

Als je vandaag bestelt krijg je dit digitale pakket:

  • Oogontspannings-MP3
  • Moeiteloos Kijken Zonder Bril of Lenzen (als ebook)
  • Oogmeditatie-oefening (als MP3)
  • Videoinstructies van drie verschillende Zwaaioefeningen (online versie)
  • Handboek Moeiteloos Kijken Zonder Bril of Lenzen

Voor slechts €67,- euro.  Geldig t/m 10 oktober 2017, daarna wordt de prijs €97,-

Klik op onderstaande knop om jouw Online Oog Ontspannings Pakket direct te gebruiken

Wil je liever betalen in termijnen, dat kan ook. Klik hier om in termijnen te betalen

Wat zeggen anderen over mijn methode?

De afgelopen jaren is bewezen dat het Oogontspanningstraject echt werkt. Is er een beter bewijs dan klanten er zelf over te laten vertellen? Lees hieronder wat klanten letterlijk hebben gezegd.
Koos Boertjens

“Ik heb een aantal maanden geleden je oogoefeningen gekocht en ik wil je laten weten dat ik er erg blij mee ben. Ik heb er veel profijt van, en merk nu pas hoezeer mijn ogen doorgaans gespannen zijn, en ook hoe goed het voelt om daar iets aan te kunnen doen.

Bedankt daarvoor!”

Anja Jacobs

"Ik gebruik de audio-oefeningen heel regelmatig bij het palmeren en vind de begeleiding hierbij heel prettig. Het is een fijne begeleiding bij het palmeren en ontspannen van de ogen! Een echte aanrader. Ontspanning voor de ogen is een weldaad, de begeleiding maakt het cadeautje voor mijn ogen compleet"

Michiel

“Ik ga daar beter zien van de oefeningen. Dit is zeker zo bij het zwaaien. Waar ik blij van word, is het gevoel meer diepte te zien, dit is erg ontspannend en ruimtelijk. Als ik bij dat gevoel blijf, wordt het beeld ook vanzelf scherper.”

Chrisnel Payoute

“Mijn dank is groot aan u, ik heb uw oefeningen echt ervaren als de oplossing om beter te kunnen zien. Vooral het palmeren vind ik prima."

Ria Huisman 

“Ik ben blij dat ik door jou de oogontspanningsoefeningen opnieuw ontdekt heb. Het ontspant mijn hele geest en is zeer stressverlagend.” 

Christa 

“Bedankt voor de oefeningen. Ik ben met mijn zoon van 8 begonnen om dagelijks de eerste oefening te doen (hij heeft last van een “lui” oog en pijn aan dat oog). Hij vindt de oefening heel prettig.”